CHRONICZNE ZMĘCZENIE PRZY ENDOMETRIOZIE

Czy u wszystkich są one podobne? Czy istnieje jakiś jeden wspólny objaw? Jakie Ty masz objawy? Czy już jesteś zdiagnozowana?
ewooncia1
Ekspert
Posty: 327
Rejestracja: wtorek, 7 czerwca 2011, 12:07

CHRONICZNE ZMĘCZENIE PRZY ENDOMETRIOZIE

Post autor: ewooncia1 »

Kochane Dziewczęta! Nurtuje nie temat chronicznego zmęczenia przy endometriozie. Z tego co czytałam na forum, to wiele z nas ma ten objaw. Nie usłyszałam od żadnego lekarza, nie znalazłam nigdzie w internecie, na żadnej ulotce które wnikliwie studiuję w poczekalniach, nic po prostu nie wiem na temat związku jaki łączy endo z uczuciem zmęczenia i osłabienia. Może Wy mnie oświecicie? Wiem że silny ból wykańcza, osłabia i męczy niesamowicie. Ale ja nie odczuwam bólu na co dzień. A zmęczona jestem jak jakaś babcia z wszystkimi możliwymi chorobami świata... Nie piję, nie palę, jem dużo warzyw i owoców, łykam witaminki, być może za mało sportu, ale się poprawię :wink: Skąd to wieczne zmęczenie? Skąd sapanie po wdrapaniu się na 3 piętro? Po sobotnim spacerze głowa mi pęka jak bym przebiegła maraton... Dlaczego ciągle jestem słaba, bez energii, taka nie do życia, przez co wyglądam na smutną albo obrażoną? Wyniki krwi mam zawsze super, do anemii to mi bardzo daleko, nie mam stwierdzonych innych chorób, serce bije równiutko, ciśnienie ok, o co tu więc chodzi? Wkurzające to jest, że po 8 godzinach pracy za biurkiem padam jak mucha i nie mam na nic siły, na kino, spacer, sprzątanie... Głowa taka ciężka, ciało takie słabe jakbym nie spała przez tydzień... Macie tak samo? Może jakoś sobie z tym radzicie?
Awatar użytkownika
gosiak76
Ekspert
Posty: 7372
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 10:37

Re: CHRONICZNE ZMĘCZENIE PRZY ENDOMETRIOZIE

Post autor: gosiak76 »