cześć :)

Jesteś nowy na forum? Zacznij od wpisu tutaj! Przedstaw się, a my Cię przywitamy i pokierujemy dalej.
Awatar użytkownika
Kamil
Ekspert
Posty: 155
Rejestracja: czwartek, 14 października 2010, 01:14

cześć :)

Post autor: Kamil »

Witam wszystkich użytkowników forum :) Na początek napiszę kilka słów o sobie... Mam na imię Kamil, jak można sądzić po nazwie mojego profilu i studiuję fizykę na 2 roku. Jestem na tym forum ponieważ interesuje się tematyką medyczną i sam spotkałem się z endometriozą wśród bliskich mi osób. Sam także nie jestem okazem zdrowia, więc ta tematyka nie jest mi obca, lecz mam problemy medyczne innej natury... Jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania, albo chciał o czymś porozmawiać, proszę pisać :) Pozdrawiam serdecznie :)
Awatar użytkownika
gosiak76
Ekspert
Posty: 7372
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 10:37

Re: cześć :)

Post autor: gosiak76 »

Witaj,

ciesze sie ze nas odwiedziles i super ze mamy kolejnego mezczyzne wsrod nas ;) mam nadzieje ze dzieki temu forum bedziesz mogl zglebic wiedze na temat tej choroby i mogl wspierac osoby ze swego otoczenia. Ciesze sie ze rowniez mezczyzni interesuja sie ta tematyka i mam nadzieje ze wkrotce ten temat bedzie lepiej zrozumialy przez wieksze grono osob.

pozdrawiam serdecznie
Gosia
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz
vwd
Ekspert
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 14:24

Re: cześć :)

Post autor: vwd »

Czesc :-)
a jakie sa Twoje problemy ze zdrowiem?
domowniczka
Ekspert
Posty: 1507
Rejestracja: wtorek, 30 marca 2010, 10:05

Re: cześć :)

Post autor: domowniczka »

Witaj!
Byłeś szczepiony przeciwko żółtaczce? bo wlaśnie o tym sobie teraz rozmawiamy na http://www.forum.endoendo.pl/viewtopic. ... 5&start=15
Spotkałeś się z endometriozą? Co sądzisz o tej chorobie?
Awatar użytkownika
Kamil
Ekspert
Posty: 155
Rejestracja: czwartek, 14 października 2010, 01:14

Re: cześć :)

Post autor: Kamil »