Tycie -efekt brania lekow

Przytyłaś? Schudłaś? Jak sobie z tym radzisz? Stałaś się wybuchowa? A może zaobserwowałaś inne zmiany? Napisz jakie!
Awatar użytkownika
karolina794
Ekspert
Posty: 381
Rejestracja: czwartek, 14 października 2010, 20:50

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: karolina794 » sobota, 30 kwietnia 2011, 17:53

Ja mam bardzo chude nogi i przydałoby się w nogi :D
Gdzie są dzieci tam blisko do gwiazd *************

vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 14:24

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: vwd » poniedziałek, 2 maja 2011, 13:12

no, to juz wiemy dlaczego karolinka napisala "w nogi" :) bo za pierwszym razem zrozumialam, ze chcesz zabrac od lauretty zbedne kilogramy i dac noge ;) czyli zwiac (aby Ci nikt nie odebral)

Awatar użytkownika
lauretta1979
Stały bywalec
Posty: 71
Rejestracja: czwartek, 17 marca 2011, 16:56

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: lauretta1979 » poniedziałek, 2 maja 2011, 22:39

hahahahahaha jak dobrze sie z Wami pośmiać :lol:
kochane kobitki;)
nadzieja istnieje zawsze... do ostatniej chwili.

Awatar użytkownika
rivombroza
Ekspert
Posty: 568
Rejestracja: niedziela, 10 kwietnia 2011, 14:33

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: rivombroza » wtorek, 3 maja 2011, 16:14

a tak ogólnie ważyła 56kg po rzuceniu palenia 63kg a po:
-danazolu
-orgametrillu
-clostybegycie
-pregnylu
ważę teraz 70 kg równo, waga sie nie zmienia
Nadzieja pomaga iść naprzód; wytrwałość - stać, a odwaga - wracać.

vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 14:24

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: vwd » wtorek, 3 maja 2011, 18:53

Z tym tyciem to jest ponoc tak, ze woda sie zatrzymuje w organizmie i po odstawieniu wszystkiego powinno byc lepiej :) Ponadto trzeba sobie obrzydzac :P czyli przypalac, piec zakalce, smazyc stare mieso, smierdzaca salatke na kolacje, zbuki na sniadanie... i :lol: jak ktos dobrze gotuje to w zyciu nie schudnie ;)

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 10:37

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: gosiak76 » wtorek, 3 maja 2011, 19:42

vwd pisze:trzeba sobie obrzydzac :P czyli przypalac, piec zakalce, smazyc stare mieso, smierdzaca salatke na kolacje, zbuki na sniadanie... i :lol: jak ktos dobrze gotuje to w zyciu nie schudnie ;)
no tak - wtedy sie czesciej biega do toalety :lol:
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

Awatar użytkownika
lauretta1979
Stały bywalec
Posty: 71
Rejestracja: czwartek, 17 marca 2011, 16:56

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: lauretta1979 » wtorek, 3 maja 2011, 23:32

hahahaha to facet by mi walizki spakował i za drzwi sio! jakbym tak gotowała :lol:
ja przytyłam 5 kg w 3 tyg.ale w nastepne 3tyg. 4kg w dół tak sie zawzięłam:)
nadzieja istnieje zawsze... do ostatniej chwili.

domowniczka
Ekspert
Posty: 1507
Rejestracja: wtorek, 30 marca 2010, 10:05

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: domowniczka » środa, 4 maja 2011, 10:07

gosiak76 pisze:
vwd pisze:trzeba sobie obrzydzac :P czyli przypalac, piec zakalce, smazyc stare mieso, smierdzaca salatke na kolacje, zbuki na sniadanie... i :lol: jak ktos dobrze gotuje to w zyciu nie schudnie ;)
no tak - wtedy sie czesciej biega do toalety :lol:

ja bym do ust tego nie wziela, wiec do WC bym nie biegala (ale pewnie uzupelnialabym kalorie Marsem)
Moze nastawic sie na spanie! jak czlowiek spi to nie je :D

Awatar użytkownika
gosiak76
Moderator
Moderator
Posty: 7373
Rejestracja: sobota, 22 maja 2010, 10:37

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: gosiak76 » środa, 4 maja 2011, 18:20

Albo byc czesciej poza domem bo jak siedzi sie w domku to i czesciej zaglada sie do lodowki aby tylko cos przekasic z nudow a to jest zgubne.
Zycie jest tajemnica - stawiajac kolejny krok nigdy nie wiesz co odkryjesz

Awatar użytkownika
karolina794
Ekspert
Posty: 381
Rejestracja: czwartek, 14 października 2010, 20:50

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: karolina794 » niedziela, 8 maja 2011, 10:16

A nie uważacie,że często jest to podejście nasze do sprawy???? Ogólnie panuje przekonanie,że od leków hormonalnych czy antyków się tyje,więc...dlaczego mam sobie odmawiać tego czy tamtego jak i tak przytyje od tabletek.
Gdzie są dzieci tam blisko do gwiazd *************

vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 14:24

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: vwd » poniedziałek, 9 maja 2011, 09:18

byc moze :) tak czasem bywa, gdy sie jest w ciazy :D wszyscy mowia: teraz trzeba jesc za 2 :) i sie je :D

Awatar użytkownika
hercik17
Ekspert
Posty: 1444
Rejestracja: środa, 9 marca 2011, 08:53

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: hercik17 » poniedziałek, 9 maja 2011, 11:46

Wzięłam się za siebie tak jak obiecałam i efekty są :D 2,5 kg mniej,ale jeszcze dużo pracy przede mną.Chciałabym wrócić do figury z przed 2 lat czyli waga 59-60 kg.Nie którzy twierdzą że przy moim wzroście 1,76 cm to za mało,ale ja się z taką wagą świetnie czuję i dobrze wyglądam.Zawsze tak wyglądałam,tylko teraz te leki i nerwy przy których uwielbiam jeść.
P.S Oferta nadal aktualna - oddam kawałek brzuszka w dobre ręce. :D
"Codziennie upadam...codziennie się waham...codziennie podpieram...Ale dźwigam cały mój świat i dźwigać będę..."

Awatar użytkownika
lauretta1979
Stały bywalec
Posty: 71
Rejestracja: czwartek, 17 marca 2011, 16:56

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: lauretta1979 » poniedziałek, 9 maja 2011, 17:13

Kochana gratuluję!! :P JA SCHUDŁAM 4KG W NIECAŁE 3 TYG i jadłam często ale zdrowo;)NO I DUUUUŻO WODY PIŁAM i efekty są.Pozdrawiam i życzę samych szczupłości bez tłuszczu i brzuszków...o nie nie!!brzuszki mogą być ale pod warunkiem że ciążowe;)buziaki dziewczyny!
nadzieja istnieje zawsze... do ostatniej chwili.

vwd
Moderator
Moderator
Posty: 4069
Rejestracja: piątek, 23 października 2009, 14:24

Re: Tycie -efekt brania lekow

Postautor: vwd » wtorek, 10 maja 2011, 10:14

Brawo dziewczyny! To naprawde budujace :)


Wróć do „Efekty uboczne stosowania leków - jak z tym walczyć?”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości